گوشی موبایل ویوو Y33s

access شنبه 19 آذر 1401 - 07:59
گوشی موبایل ویوو Y33s
ویوو Y33s گوشی با طراحی بسیار لوکس و زیبا و در عین حال مقرون به صرفه و کاربردی است که می ‌توان آن را به عنوان نقطه قوت برای این گوشی در نظر گرفت. گوشی ویوو Y33s در ماه آگوست سال ۲۰۲۱ یعنی اواخر سال ۱۴۰۰ وارد بازار شد.

این گوشی به عنوان یک گوشی میان رده به حساب می‌آید که در عین حال مشخصات و امکانات قابل توجهی دارد که از جمله بارزترین آنها می توان به عملکرد بسیار عالی دوربین، عمر باتری مناسب و همچنین طراحی و رنگ بندی خیره کننده اشاره کرد. اگر این مقاله را مطالعه می‌کنید قطعاً قصد خرید این گوشی را دارید پس با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی به شما بدهیم.

طراحی و جذابیت ظاهری گوشی ویوو Y33s

طراحی ویوو Y33s از مولفه هایی است که آن را به دوش می‌کشد و از نظر جذابیت ظاهری و خیره‌کننده همسان با گوشی های گران قیمت می باشد. نقطه جالب اینجاست که این گوشی از پلاستیک ساخته شده است اما مهندسان این شرکت هنر خود را به چرخه رونق در آورده و این پلاستیک را به گونه‌ای مورد استفاده قرار دادند که حس یک گوشی گران قیمت را به شما القا می کند. رنگ بندی این گوشی بسیار جذاب بوده و حالت رنگین کمانی دارد. وزن این گوشی ۱۸۲ گرم اعلام شده که با توجه به ابعاد آن مناسب است و بسیار خوش دست و تا حدودی سبک طبقه بندی می گردد. این موضوع باعث می شود تا شما در استفاده های روزمره با این گوشی مشکلی نداشته و خسته نشوید.

طراحی گوشی ویوو y33s

طراحی گوشی ویوو Y33s

در قسمت جلویی دستگاه یک صفحه نمایش تمام صفحه به کار برده شده که در قسمت بالایی توسط یک دوربین سلفی محصور شده است. تمام صفحه بودن این گوشی که امروزه در بسیاری از گوشی‌های هوشمند شاهد آن هستیم بسیار جذاب و کاربر پسند می باشد. بر روی این گوشی سنسور اثر انگشت به کار برده شده که بر روی دکمه پاور دستگاه تعبیه شده است و عملکرد مناسبی دارد. البته شما در کنار استفاده از اثر انگشت می توانید تشخیص چهره دو بعدی را نیز در این دستگاه فعال کنید.

مشخصات نرم افزاری گوشی ویوو Y33s

زمانی که شما گوشی موبایل ویوو Y33s را خریداری می کنید از طرف کارخانه اندروید ۱۱ بر روی آن تعبیه شده است که مطمئناً نسخه اندروید این گوشی به مرور زمان توسط شرکت آپدیت می شود و به جدیدترین اندروید حال حاضر تغییر می کند. همچنین رابط کاربری به کار برده شده برای این دستگاه نسخه FunTouch 11 می باشد. سیستم عامل اختصاصی طراحی شده توسط کمپانی، FunTouch است و عملکردی بسیار روان داشته و با توجه به طراحی ها و گرافیک موشن های مناسب که در آن به کار برده شده حس و حال استفاده از یک گوشی گران قیمت را به شما القا می‌کند.

مشخصات سخت افزاری گوشی Y33s

شرکت مدیاتک یک شرکت پیشرو در زمینه تولید پردازنده های گوشی های موبایل می باشد که وظیفه طراحی تراشه هوشمند این موبایل ویوو مدل Y33s را بر عهده دارد و تراشه میان رده Helio G80 برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. اگر شما به دنبال استفاده از این گوشی برای کارکرد های روزانه و معمولی هستید این تراشه به خوبی نیاز های شما را پاسخگو خواهد بود. ولی در صورتی که بخواهید از بازی هایی با گرافیک بالا برای نرم افزارهای سنگین استفاده کنید این گوشی گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود. البته با توجه به میان رده بودن این گوشی این موضوع اصلا آزاردهنده نیست چرا که شما هزینه بسیار کمی را برای خرید گوشی پرداخت می کنید.

موبایل ویوو مدلy33s

موبایل ویوو مدل Y33s

گوشی ویوو مدل Y33s با دو حافظه ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت ارائه می شود و همچنین در دو نسخه متفاوت ۴ و ۸ گیگ رم ارائه می گردد. همچنین در صورتی که شما به فضای بیشتری برای ذخیره سازی اطلاعات خود احتیاج داشته باشید امکان استفاده از کارت حافظه جانبی نیز وجود دارد. یکی دیگر از نکات مثبت به کار رفته در این مدل گوشی باتری قدرتمند آن است که ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر دارد. همچنین یک شارژر فست شارژ ۱۸ واتی نیز برای آن تعبیه شده که مدت زمان شارژ کردن این باتری قدرتمند را به چه چیزی در حدود دو ساعت کاهش می دهد. این باتری به خوبی برای استفاده معمولی در حدود یک الی یک و نیم روز پاسخگوی نیازهای شماست.

بررسی عملکرد دوربین دستگاه

امروزه ما در گوشی های مختلف ارائه شده توسط برند های مطرح شاهد استفاده از لنز های چندگانه هستیم. گوشی ویوو Y33s نیز از این قاعده مستثنا نبوده و بر روی آن یک لنز سه گانه به کار برده شده است که لنز اصلی از نوع وارد و ۵0 مگاپیکسلی بوده که قابلیت فوکوس خودکار را دارد. همچنین می‌تواند فاز های مختلف را نیز تشخیص دهد. این تمام ماجرا نیست اگر شما بخواهید از سوژه های نزدیک و اجسام کوچک عکس برداری کنید یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی در خدمت شما است. همچنین برای ثبت تصاویری با عمق میدان دید یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است.

ویوو y33s

ویوو Y33s

زمانی که به نمونه عکس های ثبت شده توسط دوربین های گوشی نگاه می اندازیم به خوبی رضایت ما را جلب می‌کند و در حد یک گوشی میان رده به خوبی می‌توان روی آن حساب کرد. البته این موضوع را باید در نظر بگیریم که هرچه شرایط نوری محیط بهتر باشد عکس های ثبت شده نیز کیفیت بهتری دارد. در شرایط نوری مناسب رنگ ها به خوبی پردازش می شوند. همچنین رنگ ها به خوبی از هم تفکیک شده اند. دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی بوده که برای مکالمه های تصویری با توجه به کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل آن بسیار مناسب است و همچنین شما به خوبی می توانید عکس های سلفی از خود گرفته و حالت بوکه را روی آن ایجاد کنید.

سخن آخر در مورد ویوو Y33s

بی شک با توجه به قیمت مقرون به صرفه این گوشی و امکانات مناسبی که در اختیار ما قرار می دهد یک گوشی ایده آل برای کاربری های روزمره و سبک به حساب می آید. با توجه به کیفیت صفحه مناسب، عملکرد باتری ایده‌آل، دوربین نسبتاً با کیفیت و امکانات جانبی که برای گوشی در نظر گرفته شده شما قطعاً از خرید خود پشیمان نخواهید شد. البته از جمله معایب آن می توان به سرعت پایین شارژ آن اشاره کرد.

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد